14.09.2016 17:46
Järjestelmäasiantuntija Teppo Sarjonen Palvelukeskuksen IT-lähituki tiimiin
Porin yliopistokeskuksen toimitila- ja tietotekniikkapalveluihin tulossa pieniä muutoksia tulevana syksynä. Tietotekniikkapalveluiden osalta RTK-Palvelun alihankkija muuttuu ja 1.10.2016 alkaen hankintasopimuksen mukaisesta IT-lähituki ja helpdesk-...
Porin yliopistokeskuksen toimitila- ja tietotekniikkapalveluihin tulossa pieniä muutoksia tulevana syksynä. Tietotekniikkapalveluiden osalta RTK-Palvelun alihankkija muuttuu ja 1.10.2016 alkaen hankintasopimuksen mukaisesta IT-lähituki ja helpdesk-palvelusta RTK-Palvelulle ja sitä myöden Porin yliopistokeskuksen yliopistoyksiköille vastaa jatkossa TopteamIT Oy.
Muutoksen yhteydessä UCPorin Palvelukeskuksen henkilöstöön liittyy järjestelmäasiantuntija Teppo Sarjonen. Tepon tavoittanee arkipäivisin 1.krs pääaulan Palvelukeskuksesta (huone 119) klo 8-16 välisenä aikana. Tepon lisäksi ”kiireapuna” käytössä isompi, mutta perehdytetty IT-Helppari-tiimi sekä tietenkin myös UCPorin Palvelukeskuksen muu henkilökunta.
Palvelupyynnöt pyydetään osoittamaan jatkossakin puhelimitse tai sähköpostitse Palvelukeskukseen, kuten tähänkin saakka, palvelukeskus(a)ucpori.fi tai p. 044-790 0079
Nykyisellään toteutettu yhdessä/yhteistyössä alihankkijana palvelun tuottaneen Prizztech asiantuntijapalveluiden tukihenkilöt vastaavat palvelusta syyskuun 2016 loppuun saakka.
lisätiedot:
Tero Hämäläinen
kohdepäällikkö
Porin yliopistokeskuksen toimitila- ja tietotekniikkapalvelut
p. 044-765 7220
tero.hamalainen(a)rtkpalvelu.fi
Teppo Sarjonen
IT-Helpdesk & lähtituki
010 574 7542
teppo.sarjonen(a)rtkpalvelu.fi
www.ucpori.fi/palvelukeskus