10.02.2016 09:46
Kurssi kestävän brändipääoman rakentamisesta
Maalis-huhtikuussa (IV periodissa) toteutetaan KUME19-opintojakso Kestävän brändipääoman rakentaminen aluetalouden näkökulmasta, jossa voit syventää osaamistasi kohdealueen markkinoinnissa, alueen brändipääoman rakentamisessa ja aluetaloudessa....
Maalis-huhtikuussa (IV periodissa) toteutetaan KUME19-opintojakso Kestävän brändipääoman rakentaminen aluetalouden näkökulmasta, jossa voit syventää osaamistasi kohdealueen markkinoinnissa, alueen brändipääoman rakentamisessa ja aluetaloudessa. Opintojaksossa on myös vahva käytännön näkökulma, sillä Satakuntaliiton edustajat antavat harjoitustöitä tehtäviksi ja myös kommentoivat toimeksiantoja, jotka linkittyvät maakuntastrategiaan.
Opintojakson kv-osuudessa 12.-13.4.16 post doc -tutkija Darko Dimitrovski (Ph.D., Assistant Professor, University of Kragujevac, Serbia, Faculty of Hotel Management and Tourism) esittelee kansainvälisiä esimerkkejä (case 1 ja case 2) matkailun brändäämisestä kestävän kehityksen mukaisesti (in English).
Tervetuloa osallistumaan kurssille!
Kurssille ilmoittautumiset Nettiopsun kautta, 9.-17.2.
HUOM! Olet tervetullut osallistumaan pelkästään kv-osuuteen, vaikka et kurssille osallistuisikaan.
Kv-osuuteen (cases in English by D. Dimitrovski) ilmoittautuminen arinle@utu.fi 4.4. mennessä.
Opettajat: Arja Lemmetyinen (markkinointi), Teemu Haukioja (kansantaloustiede), Darko Dimitrovski (tourism and hospitality, sustainable tourism)